Administrationen
Del

Administrationen

Åbningstider:

Mandag: Kl. 10.00 - 15.00
Tirsdag: Kl. 09.00 - 15.00
Onsdag: Kl. 09.00 - 15.00
Torsdag:  Kl. 09.00 - 15.00 (Bogholderi lukket denne dag)
Fredag: Kl. 09.00 - 13.00 (Bogholderi lukket denne dag)
Lørdag: Lukket
Søndag: Lukket

 

Drejer din henvendelse sig om afbud til kamp - og er kontoret lukket  -  skal du forholde dig som følger:

Er du fra en forening:
Der er ikke taget særlige forholdsregler eller lavet særlige begrænsninger fra myndighedernes side. Det betyder også, at vi forventer en ganske normal turnering.

Derfor: Der vil ikke være turneringsvagt lørdag og søndag morgen!!!

Afbud til kampe grundet sygdom følger den gamle kendte procedure, nemlig kontakt til modstanderholdet. Kontakt til dommerne. Og stillingtagen til nyt spilletidspunkt. Og derefter en mail til sp.hro@dhf.dk med oplysning om, hvad der er op og ned på kampen.

Er du dommer:
Har du afbud som dommer, kontakt arrangørforeningen og meddel HRØ på lbm.hro@dhf.dk hvem du har snakket med fra arrangørforeningen.

Administrationschef
Søren Tageholm Rasmussen 60354399
TURNERING
Søren Petersen 61244891
UDDANNELSE
Jane Pedersen 61244886
BEACH, ARRANGEMENT OG DOMMERE
Leenette Boysen 61244890
ØKONOMICHEF
Yvonne Nielsen 61244886
Børn, unge, Folkemøde
Thea Schow Hansen 61244892

Vælg forbund

Luk