Eksponering
En samarbejdsaftale med DHF kan anvendes til at sikre omkostningseffektiv eksponering, der sikrer kendskab til din virksomhed. Eksponeringsplatformen er en bred vifte af produkter, der kan være med til at udbrede kendskabet til netop din virksomhed, fx:
- Spilletrøje – DHF’s flagskib for optimal eksponering
- LED bandereklamer – DHF’s fuldautomatiske bandesystem, der sikrer fuld fleksibilitet omkring budskabseksponering på tv, bl.a. via TV2-aftale frem til 2020
- Gulvreklamer – synlighed i målfelt, i midtercirkel og midt for.
- Hjørnebander
- Fastbander bag målene
- Udstillingsstand – Fremvisning af din virksomheds produkter
- TV-eksponering*
Se grafisk oversigt over placering af bande- og gulvreklamer her
* Under EM 2014 har hver dansker på tre år og derover i gennemsnit brugt otte timer og otte minutter på at følge EM, og det er det højeste seerforbrug på en EM-slutrunde nogensinde. Danmarks semifinale mod Kroatien og finalen mod Frankrig blev EM-slutrundens mest sete kampe med henholdsvis 2.228.000 og 2.251.000 seere (gennemsnit af kampenes to halvlege). Kilde: Gallup