Partnere
Del

Cookies

Vi bruger cookies til statistik og nogle indstillinger på hjemmesiden.

Du kan læse mere om vores cookies her.

Ved at trykke "Ok,forstået!" giver du accept til vores brug af cookies.

Ok, forstået!

Bygma forlænger med Håndboldherrerne

Bygma har kort før VM på hjemmebane i januar valgt at forlænge sin aftale med Dansk Håndbold Forbund om hovedsponsoratet af herrelandsholdet i håndbold med yderligere tre år.

Når Danmarks håndboldherrer i de kommende år løber på banen, vil det fortsat være med det karakteristiske Bygma-logo på blusen. Danmarks største danskejede leverandør af byggematerialer har forlænget sit hovedsponsorat af Dansk Håndbold Forbunds herrelandshold med yderligere tre år, så partnerskabet nu løber frem til sommeren 2022. 

Beslutning med både hjerte og hjerne

Bygma og Dansk Håndbold Forbund indledte samarbejdet i 2016, og det har været til stor gavn for begge parter. Ifølge direktør i Bygma A/S, Klaus Hadsbjerg, har Bygma - via aktivering af sponsoratet – styrket sine relationer til kunderne og øget kendskabet til det overordnede brand. Men kampen om at rekruttere de unge er fortsat en udfordring i branchen, og Bygma ønsker at cementere sin position som en attraktiv arbejdsplads og et godt uddannelsessted. Derfor giver forlængelsen rigtig god mening, både eksternt og internt i Bygma.  

”Vi er i Bygma ekstremt stolte af at være del af succesfortællingen om håndboldherrerne, og vi glæder os over, at vi er med til at støtte og bakke op om et landshold, der virkelig samler danskerne, når det går løs til OL, VM- og EM-slutrunder,” siger direktør i Bygma A/S, Klaus Hadsbjerg og fortsætter:

”Vi kan også se, at vi har stor gavn af partnerskabet. Med vores ”ikke for amatører”-tilgang har samarbejdet været med til at løfte vores kendskab blandt de professionelle håndværkere og i vores øvrige målgrupper. Derfor er forlængelsen en beslutning taget med både hjertet og hjernen.”

Succesfuld bro mellem sport og erhvervsliv
Aftalen vækker også glæde hos Dansk Håndbold Forbund, som ser forlængelsen som en anerkendelse af den værdi, et sportssponsorat skaber for en virksomhed:

”Når virksomheder køber ind på et sponsorat i Dansk Håndbold Forbund, køber de ikke bare ind på reklameplads på tv i bedste sendetid og eksponering over for millioner af danskerne på de sociale medier. Som virksomhed køber man også ind på en succesfortælling om håndbolden, som skaber værdi ud over den direkte eksponering,” siger Henrik M. Jacobsen, der er direktør i Dansk Håndbold Forbund. Og han fortsætter:

”Bygma og Dansk Håndbold Forbund har sammen fundet en fortælling om Håndboldherrerne – en fortælling om stolthed, tradition, hårdt arbejde og perfektion – som bygger bro mellem sport og erhvervsliv. Den fortælling er vi utroligt glade for at kunne forfine over de næste tre år.”

For yderligere information:
Jytte Wolff-Sneedorff, kommunikationsrådgiver, Bygma, direkte tlf.: +45 88 51 19 37  
Katrine Munch Bechgaard, kommunikationschef, Dansk Håndbold Forbund, mobil: +45 61 37 98 96

 

TILBAGE TIL OVERSIGTEN.

Vælg forbund

Luk